Author Topic: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani  (Read 230947 times)

Offline Adept

  • Posts: 66
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #75 on: February 10, 2009, 03:54:53 pm »
...I think, if a woman is intelligent, she will not start a sexuell connection or relationship to a married man....
Because that is always the beginning of a lot of problems...
However in your case it is not a sexual abuse, because you say you love him...

I am interested on his sister, because she in the only one, who can proof that tacansina is not of indian descent!!!!!!!!!!OR IS THE EMAIL OF 2004 ONLY A PHANTASY EMAIL???????
Who is the sender of this email?

This email is not a phantasy - it´s a true email!
Why you have problems to believe all our NAFPS Forum investigations?


...What I mean with hypnotises and mental suggestion......

I think he has made a story like close your eyes, etc. to get to his purpose to abuse you, right?



katharina

  • Guest
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #76 on: February 10, 2009, 04:03:23 pm »
maybe

but i believe only what somebody can proof

katharina

  • Guest
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #77 on: February 10, 2009, 04:14:28 pm »
hey adept, this email of 2004 does not proof anything

dises email beweisst gar nichts

wird Zeit dass mal echte Beweise herkommen, die man auch bei einer Anzeige wegen Täuschung vorweisen kann. ich war bei der Polizei und die haen mich ausgelacht, konnte nicht mal eine Anzeige wegen Täuschung machen.

frederica

  • Guest
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #78 on: February 10, 2009, 07:56:24 pm »
This was received today from a victim of Tacansina  who does not wish to be identified.                                                                                                                                                                                                         
"As happens in life, I was having health problems.  A friend thought she knew someone who could help me, an Indian and Shaman, who could help me find again my lost center, as she called it--I called it very intense headaches".                                                                                                                                                                                                       
"So this friend talked me into an indivdual consultation with a person going by the name of Tacansina Miwatani. He charged Euro 70 for this, and this is quite a lot of money for me, but one is prepared to give it a try when one feels bad enough..."                                                                                                                                                                                                         
"The first individual consultation was rather unspectacular, he did not talk much and only held my arms so that new strength could get into me.  The so-called ceremony lasted for about 15 minutes, then I was sent out again."                                                                                                                                                                                                               
"These 15 minutes cost me Euro 70, but even days later, the pain did not get any better.  My friend managed to talk me out of any doubts in him and his method.  She informed me that he also offered day and week seminars and suggested we book one together."                                                                                                                                                                                                       
"Eventually, I booked a day seminar.  Tacansina's brochure stated he would accept a maximum of 20 participants, but there were many more than 20.  During a break, other participants informed me that success was more likely if I booked several courses.  Due to my financial, I did not quite consider this".                                                                                                                                                                                                               
"Despite being reluctant, I eventually booked a weekend seminar, and again there were more than the alleged maximum of 20 participants.  I think there were about 40 persons.  We all sat close to each other, and we heard we should be brothers and sisters and not be ashamed to ge next to one another naked in a sweat lodge.  Some herbs would be given to us during the sweat.  A participant told me saying he was especially looking forward to these herbs.  Tacansina repeatedly demanded all participants not talk about what happens during a seminar to outsiders.  I left the seminar early and did not participate in the sweatlodge".                                                                                                                                                                                                     
"Later on, I was recommended to do another individual consultation as the health problems still had not gotten any better.  As I was in a desperate state from the constant pain and seeking help I booked another consultation.  I don't like to recall  this at all.  At first Tacansina told me to lie down on the couch in a room he led me to, so that he could free my body from its burden, or something like that.  He told me to close my eyes.  Some time later I smelled something stinking awfully of fish and then he shoved his penis into my mouth...."   "It was downright nauseous!"                                                                                                                                                                                                       
"I was raped by this alleged shame-man and of course kept quiet because I was shamed.  Who is there to talk to anyway, and it is so embarassing to tell and one is afraid of talking about it for fear to be ridculed for having been so stupid and paid for it, no one would go to see such a person in the first place....ect."  "That was my last visit to the charlatan."                                                                                                                                                                                                       
"Much later I tried to find out more about him.  I learned that his name was not Tacansina Miwatani, but Jurgen Michael Kohfink, and from what I have learned, I am convinced he was a fraud.  Starting with the dubious name, Tacansina which translated to "Corpse Carrier" and not "Great Bear" as he claims, up to his claims of being a Catholic Priest, which turns out to be a membership in a cult.  All thiese tales he used in his seminars."                                                                                                                                                                                                         
"Unfortunately, I have only now found this forum and read there are more women who are treated by him this way.  Therefore, I want to warn all women with telling my experience with him.                                                                                               

Offline Defend the Sacred

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 3288
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #79 on: February 10, 2009, 09:11:57 pm »
However in your case it is not a sexual abuse, because you say you love him. Thats your own love problem, you should discuss with tacansina from eye to eye and not here in public

If she was abused or exploited by this man, it's not her "love problem". The abuser is the one with the problem: a "criminal problem," a "predator problem".

Whether or not she felt love for a man who later abused her, or lied to her, or exploited her, is irrelevant. What is relevant is that someone lied, abused, exploited. There is no excuse for assaulting someone who comes to you for healing. Abuse is wrong no matter what the victim felt for her abuser.

It is far more painful to be harmed by someone you love. When a stranger assaults you, it's horrible, but the healing tends to be less fraught with shame and despair. When a loved one assaults you, lies to you, exploits you, it rips your world apart. The physical assault, the sexual violation, is only part of it - the betrayal of your trust is what really rips apart your soul.

From what multiple people are posting here, talking to him face to face is liable to get more people hurt, and accomplish nothing. It sounds like many people have already tried that. Sexual predators are skilled at lying to get you to trust them, and seducing you into caring for them. If they weren't able to turn on the charm and rope you in, they wouldn't be successful at their crimes. If what we're hearing here is accurate, this man sounds like he's very successful at getting people to care for him, precisely so he can gain their trust and then harm them. Predators of this sort are also skilled at finding allies to help them abuse others, and to defend them when their victims speak out - it's part of their job and their survival skill - but the predator views these "allies" as expendable, and will throw them under the bus with no conscience.

Offline Adept

  • Posts: 66
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #80 on: February 11, 2009, 03:01:15 am »
...dises email beweisst gar nichts

wird Zeit dass mal echte Beweise herkommen, die man auch bei einer Anzeige wegen Täuschung vorweisen kann. ich war bei der Polizei und die haen mich ausgelacht, konnte nicht mal eine Anzeige wegen Täuschung machen.
----
...www.dgh-ev.de is correct, here you can make a report because of TÄÜSCHUNG to the healer organisation

Meiner Meinung handelt es sich hier nicht um eine "Täuschung", sondern um "sexuellen Missbrauch" oder, falls gegen den eigenen Willen sexuelle Handlungen stattgefunden haben, kommt dieses einer "Vergewaltigung" gleich.

Bei einer Anzeige wegen "sexuellem Missbrauch" oder "Vergewaltigung" benötigt die Polizei keine Email um einen Täter - zudem dieser hier als Jürgen Michael Kohfink bzw Kalagin oder Tacansina Miwatani bekannt ist - oder dessen wirkliche Identifikation, wie Namen, Geburtsort etc. zu ermitteln!

---...www.dgh-ev.de
Warum sollte ausgerechnet dieser Esoterikpublizist und Begründer des Dachverbandes Geistiges Heilen, Harald Wiesendanger, welcher selbst über Jahre hinweg als Co-Organisator, die Wunder- und Geistheilerszene werbewirksam ins Leben gerufen hat und mit Channeling-, Reinkarnations-, Schamanen- und UFOlogen Kongressen die alljährlich stattfindenden "Baseler PSI-Tage" begleitet hat, einen seiner Betrüger opfern? ::)

-----snip------

In my opinion is this not call "deception", but "sexual abuse" or, if took place against the own will sexual actions, equals this an "rape".

With an a report by reason against "sexual abuse" or "rape" the police does not need an email - in addition its name is well-known here as Jürgen Michael Kohfink and/or Kalagin also Tacansina Miwatani and this give enough information for police to detect his true birth identification also!



Offline cherokee

  • Posts: 21
  • Not Native AM. but very dear friend of Cherokee!
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #81 on: February 11, 2009, 12:11:31 pm »
They believe what he is telling them: that all these women were turning him on!
Seit vielen Jahren mißbraucht Tacan'sina Frauen.
Im vergangenen Herbst ist das bekannt geworden...Sie glauben, was er ihnen erzählt: dass alle Frauen ihn angemacht haben! [/u]

This is characteristical for a sexual offender to plea of not guilty and give up the blame to women!
Es ist typisch für einen Sexuallverbrecher; er ist immer der Unschuldige der von den Frauen, so behauptet er, quasi dazu verführt wurde...  >:(


Is it really true that he started a new group in Berlin this year?
Stimmt es tatsächlich, dass er eine neue Gruppe gegründet hat in Berlin Anfang des Jahres?

I guess this women know more and have the information:
Ausbildung bei Tacan´sina, Schamane, ab Jan/Feb 09 in Berlin
Ich möchte Euch einladen zur nächsten
Ausbildungsgruppe bei dem indianischen Schamanen Tacan´sina
(Schamane der Mandan) siehe seine homepage: www.tacansina.com
ab Jan/Febr 09 in Berlin-Lichtenberg

Die Gruppen finden entweder 1x monatlich sonntags oder alle
2 Monate an einem Wochenende statt, das entscheidet sich noch.
Die Ausbildung dauert mindestens 3 Jahre.
Die Kosten pro Tag belaufen sich auf 80 €.

Für weitere Infos wendet Euch gern an mich:
christine.maas@gmail.com
Betreff: Tacan´sina Ausbildungsgruppe




Offline cherokee

  • Posts: 21
  • Not Native AM. but very dear friend of Cherokee!
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #82 on: February 11, 2009, 12:56:58 pm »
If she was abused or exploited by this man, it's not her "love problem". The abuser is the one with the problem: a "criminal problem," a "predator problem".....

This is a good comment, so I put some word to underscore and translation to german:

Wenn sie missbraucht oder von diesem Mann ausgenutzt wurde, ist es ist nicht ihr "Liebes-Problem". Der Täter stellt das Problem dar: Er übt seine kriminelle Handlungen aus indem er die zur Heilung kommenden Menschen mit seinen Lügengeschichten ausbeutet und sexuell missbraucht...wie auch der letzten Post von Frederica aufzeigt.

Betrüger dieser Art sind auch auf der Suche nach qualifizierten Verbündeten die ihnen dabei helfen, ihren Missbrauch an anderen zu verteidigen, sobald ein Opfer damit beginnt etwas über seine Machenschaften auzuplaudern. Dieser Teil ihrer Arbeit gehört zu ihrer Überlebenstaktik - aber der Täter sieht diese "Verbündeten" als entbehrlich an und wird sich ihrer ohne Bedenken entledigen.

« Last Edit: July 30, 2014, 01:33:39 am by Kathryn »

Offline pocahontas

  • Posts: 36
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #83 on: February 12, 2009, 01:31:31 pm »
Here is a translation from fredericas posting from February 10, 2009, 01:56:24 PM



„Das hat uns heute erreicht von einem Opfer von Tacansina, das anonym bleiben möchte.

Wie es so vorkommt im Leben, hatte ich gesundheitliche Probleme. Eine Freundin dachte, dass sie jemanden kennt der mir helfen kann, ein Indianer und Schamane, der mir helfen könnte, meine verlorene Mitte wieder zu finden, wie sie es nannte -- ich habe es einfach sehr intensive Kopfschmerzen genannt.

Diese Freundin hat mich zu einer Einzelsitzung bei einem Menschen namens Tacansina Miwatani überredet. Er hat 70 Euro dafür verlangt, und das ist viel Geld für mich, aber was versucht man nicht alles wenn es einem sehr schlecht geht ....

Die erste Einzelsitzung war eher unspektakulär, er hat nicht viel geredet und hielt mich nur an den Armen, damit neue Kraft durch mich fließen konnte. Diese so genannte Zeremonie dauerte 15 Minuten, dann wurde ich wieder hinaus geschickt.

Diese 15 Minuten kosteten mich 70 Euro, aber noch Tage später waren die Schmerzen nicht besser. Meine Freundin hat es fertig gebracht, alle meine Zweifel an ihm und seiner Methode zu zerstreuen. Sie erzählte mir, dass er auch Tages- und Wochenseminare anbietet und schlug vor, dass wir eines zusammen buchen.

Also hab ich irgendwann ein Tagesseminar gebucht. Tacansinas Flyer gab an, dass er höchstens 20 Personen annehmen würde, aber es waren weitaus mehr da. In einer Pause haben andere Teilnehmer mich darüber informiert, dass es erfolgversprechender sei, wenn ich mehrere Kurse buchen würde. Aufgrund meiner finanziellen Situation hab ich nicht wirklich daran gedacht.

Obwohl ich zuerst zögerte habe ich dann doch ein Wochenendseminar gebucht. Und wieder waren mehr als die angegebenen maximal 20 Personen anwesend. Ich glaube, wir waren ungefähr 40 Personen. Wir saßen sehr dicht beieinander und hörten, dass wir Brüder und Schwestern sind und dass wir uns nicht schämen sollten, nackt nebeneinander in der Schwitzhütte zu sitzen. Während der Schwitzhütte würden verschiedene Kräuter an uns verteilt werden. Einer der Teilnehmer sagte mir, auf diese Kräuter würde er sich ganz besonders freuen. Wiederholt hat Tacansina alle Teilnehmer darauf aufmerksam gemacht, nicht zu Außenstehenden über das zu sprechen, was in einem Seminar passiert. Ich habe das Seminar früher verlassen und nicht an der Schwitzhütte teilgenommen.

Später wurde mir erneut eine Einzelsitzung empfohlen, weil meine gesundheitlichen Probleme immer noch nicht besser geworden waren. Da ich durch die ständigen Schmerzen in einer verzweifelten Lage war, und zermürbt durch ständiges Suchen nach Hilfe, habe ich erneut eine Einzelsitzung genommen. Ich erinnere mich daran jetzt überhaupt nicht gern. Zuerst hat Tacansina mich in einen Raum geführt und mich angewiesen, mich dort auf eine Couch zu legen, so dass er meinen Körper von seiner Last befreien könnte oder so ähnlich. Er wies mich an, die Augen zu schließen. Einige Zeit später hatte ich einen entsetzlichen Fischgestank in der Nase und dann hat er seinen Penis in meinen Mund geschoben.... es war absolut ekelerregend!

Ich wurde von diesem selbsternannten „Schande-Mann“ vergewaltigt und natürlich habe ich geschwiegen, weil ich mich geschämt habe. Mit wem kann man überhaupt darüber reden, es ist so peinlich, wenn man es erzählen soll. Man fürchtet sich davor, dass die Leute über einen lachen, weil man so blöd war, dafür hat man dann ja eh bezahlt, niemand der bei Verstand ist würde so eine Person konsutieren, usw. usw. Das war mein letzter Besuch bei dem Scharlatan.

Viel später habe ich versucht, etwas über ihn herauszufinden. Ich habe erfahren, dass sein Name nicht Tacansina Miwatani ist, sondern Jürgen Michael Kohfink. Durch meine Recherchen bin ich zu dem Schluß gekommen, dass er ein Betrüger ist. Angefangen bei dem dubiosen Namen Tacansina, den man mit Leichenträger übersetzen muß, nicht mit Großem Bär, wie er behauptet; bis zu seiner Behauptung ein katholischer Priester zu sein, was sich nun als Mitgliedschaft in einer Sekte erweist. All diese Märchen hat er in seinen Seminaren erzählt.

Unglücklicherweise habe ich dieses Forum erst jetzt entdeckt und lese hier, dass er noch mehr Frauen so behandelt hat. Indem ich meine Erfahrungen mit ihm erzähle, möchte ich alle Frauen vor ihm warnen.“




Thank you anonymous victim, for your honesty and your openness. It requires a lot of courage to talk about such a painful and nauseous experience in public.

I had already started to question myself, begun to think there was someting wrong with me ....



Vielen Dank Anonymes Opfer für Deine Ehrlichkeit und Deine Offenheit. Es gehört eine Menge Mut dazu, über so eine schmerzhafte und widerliche Erfahrung öffentlich zu sprechen. 

Ich hatte schon angefangen an mir zu zweifeln, hab gedacht, dass mit mir irgendwas nicht stimmt ....


Offline Adept

  • Posts: 66
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #84 on: February 13, 2009, 01:27:39 pm »

Thank you anonymous victim, for your honesty and your openness. It requires a lot of courage to talk about such a painful and nauseous experience in public.
I had already started to question myself, begun to think there was someting wrong with me ....

Vielen Dank Anonymes Opfer für Deine Ehrlichkeit und Deine Offenheit. Es gehört eine Menge Mut dazu, über so eine schmerzhafte und widerliche Erfahrung öffentlich zu sprechen. 
Ich hatte schon angefangen an mir zu zweifeln, hab gedacht, dass mit mir irgendwas nicht stimmt ....

Nein, mit Dir ist alles OK   ;D


Ein Schüler von Tacansina schreibt auf seiner Webseite unter anderem nachfolgendes:
....Suchen wir nicht die Schuld beim Dunkeln im Außen oder bei anderen, sondern in der dunkeln Seite in uns selbst, denn dieses Dunkle in uns, zieht das Dunkel im Außen an. Übernehmen wir endlich die Verantwortung für unser Tun und für das was uns passiert. Nichts geschieht zufällig auch wenn wir es Bequemerweise so sehen möchten. Denn wie heißt es doch so schön: "Jeder ist seines Glückes Schmied." 
In diesem Sinne meine Lieben, wünsche ich euch, dass es euch leicht fallen möge, euch auf das größte Abenteuer eures Lebens einzulassen, nämlich euch zu erfahren und zu leben, wer ihr in wirklich seid oder sein wollt. Niemand kann es euch verwehren, außer ihr euch selbst....
http://www.christian-wuenstel.de/mein_roter_weg.htm

Nun, solche Worte verwundern nicht.
Ob es sich um das ZEGG-Muster (siehe hier*1) oder um die Familienaufstellung nach dem NS-Verharmloser und Psycho-Guru Bert Hellinger (siehe hier*2), mit der dieser Tacansina u.a. behandelt. - Viele der Esotherikkommunen sind rechtslastig ausgerichtet.

So gehört es zu ihrem Konzept, eine autoritär strukturierte Organisation mit aller Macht und Unterwürfigkeit herbeizuführen um ihre Opfer abhängig und so deren Unfähigkeit zu unterstreichen.

Dieser Tacansina/Kohfink/Kalagin, ist nicht nur ein Imperialist und Frauenhasser, er ist ein Soziopath, der immer noch frei herumläuft um hinter seinem verkleideten Indianer spiel, Frauen sexuell zu missbrauchen - ein Skandal!
Alle betroffenen Frauen sollten sich umgehend Hilfe suchen und eine Anzeige erstatten!

*1) http://www.suedkurier.de/news/baden-wuerttemberg/bawue/;art1070,2849683
*2) http://www.trend.infopartisan.net/trd0299/t370299.html

------snip-------


A pupil of Tacansina writes among other things on his web page the following sentences:
...Let us not blame others. We should search for the dark side in ourselves because this darkness in our self is the fault. We have to take responsibility for our actions, and - for what happened to us. Nothing happens by chance even if we want make it comfortable. Because it is like it called: "Every man is the architect of his own fortune".
In this sense, my dears, I wish you; That it should be easily now to accept the greatest adventure in your life...
http://www.christian-wuenstel.de/mein_roter_weg.htm

Well, those words are not surprising.
Whether it is the ZEGG pattern (see here*1) or to the family statement of Bert Hellinger after the Nazi trivialisation now an psycho-guru (see here*2), in whose asynchronous mode working Tacansina also. - A lot of esotericm communs are right-leaning.

Thus belongs to their basic strategy to construct an authoritarian organization with all power to obedience and inability to cause around so their victims and to underline whose dependently.

This Tacansina / Kohfink / Kalagin is not only an imperialist and woman hater, he is a sociopaths, who are still free to run around as an Indian player for make out sexually abused - a scandal!
All women should seek for help immediately and make a report also![/color]

*1) http://www.suedkurier.de/news/baden-wuerttemberg/bawue/;art1070,2849683
*2) http://www.trend.infopartisan.net/trd0299/t370299.html


Offline kosowith

  • Posts: 104
  • I love YaBB 1G - SP1!
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #85 on: February 13, 2009, 07:31:40 pm »
Is he saying that bad things taht happen to people, even children are somewho their choosing? 

I guess that is a very new age way to not have to care about others. I knew a woman once (very metaphysical type - who lived by helping people do past life regressions, etc.) who told me that I was silly to morn for the children killed in the Tsunami as they had chosen for it.  She tried to explain to me that children who were abused and killed had chosen to have that life to pay back for something they did in a previous life.  Sorry - but that is WAY beyond what I can accept.  Of course a year or so after saying this she had a severe stroke.  A mutual friend asked her if she had chosen for that pain, but she just said it wasn't the same thing at all.




phönix two

  • Guest
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #86 on: February 14, 2009, 12:47:48 pm »
This was received today from a victim of Tacansina  who does not wish to be identified.                                                                                                                                                                                                         
.....................................................................................  At first Tacansina told me to lie down on the couch in a room he led me to, so that he could free my body from its burden, or something like that.  He told me to close my eyes.  Some time later I smelled something stinking awfully of fish and then he shoved his penis into my mouth...."   "It was downright nauseous!"  ...                                                                                                                                                                                                                                             


I HOPE THIS WOMAN HAS THE COURAGE TO MAKE A REPORT TO POLICE (RAPE)

AM BESTEN ÜBER EINE ANWÄLTIN!!!

Offline Amrita

  • Posts: 3
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #87 on: February 14, 2009, 10:37:16 pm »
Dear Members,

this is an interessting open community. I know Tacansina since 1999...and he was from the first time on a very suspect person to me. he wants to get in contact with me on the man woman level but I dont want to play this game with him...besause I know...that he is married...his poor wife...now she looks like a witch...I dont understand why she stays in this marriage...may be because she is now a senator?

I thing it is very important to inform all the woman and femal children...a friend of mine has an affaire with Tacansina...he visited her often in...and she said that he will divorce...and marry her...pour girl...

my english is also pour...but I mus tell you this...

And Michael Kohfinks Dr. titel is also a fake...

May peace prevail on earth...


Offline pocahontas

  • Posts: 36
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #88 on: February 15, 2009, 01:02:03 am »
For all the german people who do not understand enough english, here is the translation of what Amrita posted:

Für alle Deutschen, die nicht genügend Englisch verstehen, hier die Übersetzung von Amritas Eintrag:


Liebe Mitglieder,

dies ist eine interessante offene Community. Ich kenne Tacansina seit 1999 .... und vom ersten Moment an war er mir suspekt. Er will auf der Mann – Frau - Ebene mit mir in Kontakt kommen, aber ich will dieses Spiel mit ihm nicht spielen ... weil ich weiß ... dass er verheiratet ist .... seine arme Frau ... jetzt sieht sie wie eine Hexe aus .... ich verstehe nicht, warum sie an dieser Ehe festhält ... vielleicht weil sie jetzt Senatorin ist?

Ich denke, dass es sehr wichtig ist, alle Frauen und weiblichen Kinder zu informieren .... eine Freundin von mir hat eine Affäre mit Tacansina .... er besuchte sie oft in .... und sie sagte, er würde sich scheiden lassen .... und sie heiraten .... armes Mädchen

Mein Englisch ist schlecht .... aber ich mußte euch das erzählen ...

Und Michael Kohfinks Dr. Titel ist auch ein Schwindel ....

Möge Frieden auf Erden sein .... 
« Last Edit: February 15, 2009, 11:32:52 am by pocahontas »

Offline Adept

  • Posts: 66
Re: J.-Michael Kohfink/Kalagin aka Tacansina Kalagin aka Tacansina Miwatani
« Reply #89 on: February 15, 2009, 03:34:15 am »
..I dont understand why she stays in this marriage...may be because she is now a senator?

Dieser Senatortitel ist ebenso, wie sein Dr. Titel, nur ein Wertloses Papier. Dafür muss man lediglich einen Verein gründen,  ähnlich einer GmbH. Diesen Titel darf man nicht mit einem echten Senatoren Titel vergleichen!

This senator title is like a two-penny paper. Therefore you must create only an association, similarly as an GmbH. This title are not compare with a genuine senator title.



...a friend of mine has an affaire with Tacansina...he visited her often in...and she said that he will divorce...and marry her...pour girl...

Das klingt typisch Tacansina nach grossen Versprechen (=Lügengeschichten) indem er; eine Heirat verspricht übt er eine sehr massive Beeinflussung aus. - Und dieser Tacansina muss deiner Freundin wohl sehr viel Sand in die Augen streuen...
Helfe deiner Freundin und öffne ihr die Augen damit sie von diesem Betrüger loskommt!
 
That sounds again typical to Tacansina after large promises just lie stories and by promises a marriage he exercises a very substantial influence. And this Tacansina must probably pull the wool over your friend eyes…
Help your friend to get out of this predator-prey relationship and give her a reality check of this fraud Tacansina.